Перейти до вмісту

ІТС ПРОФ

основний вид супроводу користувачів програмних продуктів  BAS Бухгалтерія, UA-Бюджет та багато iньших.

ітс безкоштовний доступ

“Ціна ІТС ПРОФ”

ДоговірЦіна, грн з ПДВ
24 міс.23760
12 міс.11880
6 міс.6480
3 міс.3600
пільговий супровід 12 міс. за схемою 8+46960
ІТС ПРОФ із щомісячною оплатою1200

ІТС ПРОФ містить повний перелік послуг супроводу, необхідний для повноцінної роботи з програмами, а саме:

  •  доступ до онлайн-сервісу “оновлення програм”повний доступ до онлайн-бази сервісу “ітс” 
  • доступ до онлайн-сервісу “лінія консультацій” 
  • доступ до онлайн-сервісу “rdi service” 
  • доступ до онлайн-сервісу “fredo звіт” для юридичних осіб 
  • доступ до онлайн-сервісу “fredo докмен” 
  • доступ до онлайн-сервісу “консультації аудитора” (12 консультацій) 
  • сервіс “лекторій” (очне відвідування, онлайн доступ, перегляд відеозаписів)

1. Віддалене обслуговування користувачів:

  • Оновлення програмного продукту  відповідно до останніх версій оновлень.
  • Оновлення випускаються в зв’язку зі змінами в законодавстві або для поліпшення / виправлення поточних програмних файлів  -1 година робіт на місяць.

2. Лінія консультацій:

  • Кваліфіковані консультанти з великим досвідом роботи допоможуть розібратися в складних питаннях використання програм, по телефону або по електронній пошті.
  • Консультації кваліфікованими специалістами, безкоштовно та без обмежень.

3. Сервіс здачі електронної звітності “FREDO Звіт”

  • Для швидкої і зручної здачі регламентованої звітності в державні органи без вивантаження файлів і форм в інші додатки.
  • Входить до складу DVD – диска з інформаційною системою ІТС ПРОФ. 

4. Інтернет підтримка користувачів.

  • В рамках інформаційно-технологічного супроводу ПРОФ користувачі отримують необмежений цілодобовий доступ до офіційних Інтернет-ресурсам для оперативного отримання технологічної інформації, а також оновлень.

5. Програма лояльності для користувачів ІТС Україна ПРОФ

  •  Підтримка користувачів програм здійснюється офіційними партнерами на регулярній і безперервній основі. Саме безперервний супровід забезпечує безперебійну і комфортну роботу користувачів з програмами. Перерви в супроводі несуть ризик виникнення технічних збоїв, помилок і в ряді випадків – втрати даних, особливо при залученні несертифікованих фахівців або “фрілансерів”, що не дають гарантій якості підтримки.
  • Нерегулярне супровід (перерва на один місяць і більше) обумовлює необхідність проведення додаткових робіт по послідовної актуалізації програмних продуктів, перевірці цілісності, тестування і виправлення інформаційних баз, підключенню сервісів та інших регламентних процедур. Ці роботи вимагають додаткових трудових і тимчасових витрат, а також створюють незручності для користувачів. 
  • З метою забезпечення сприятливих умов для регулярного і безперервного супроводу користувачів, а також для заохочення користувачів, які регулярно і без перерв укладають договори ІТС Україна ПРОФ, з липня 2015 року запускається програма лояльності. 
  • Застосування цін за програмою лояльності для користувачів здійснюється автоматично. Для реєстраційного номера, на який оформляється поточний договір ІТС Україна ПРОФ, і для пов’язаних з ним реєстраційних номерів, аналізується тривалість і дата закінчення попереднього договору ІТС Україна. Якщо між договорами є перерва в 1 місяць і більше, то ціни за програмою лояльності не застосовуються. 
  • Звертаємо увагу, що програма лояльності поширюється тільки на договори ІТС Україна рівня ПРОФ. Для інших видів договорів (ТЕХНО, для віддаленого офісу, апгрейд з ТЕХНО на ПРОФ, СЕО “FREDO Звіт”) використовуються стандартні ціни.
  • Для користувачів, які вперше оформлюють договір ІТС Україна ПРОФ (без використання пільгового періоду) використовуються стандартні ціни. Взяти участь у програмі лояльності такі користувачі зможуть при продовженні договору ІТС Україна ПРОФ.