BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова

BAS Зарплата та Управління Персоналом.

Базова – рішення для масового ринку, яке дозволяє у комплексі автоматизувати задачі, пов’язані з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики. Має низку обмежень порівняно з версією ПРОФ.

BAS Зарплата та Управління Персоналом

Демонстраційні бази (онлайн)

«BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова» – це готове рішення, що дозволяє в комплексі автоматизувати задачі, які пов’язані з розрахунком заробітної плати персоналу і реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства і реальної практики роботи підприємств. 

Базова версія продукту має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ.

“BAS Зарплата та Управління Персоналом” дозволяє автоматизувати такі задачі:

Розрахунок заробітної плати:

основні форми оплати праціоплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сітіможливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)

Обчислення регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці:

податок на доходи фізичних осібвійськовий збірєдиний соціальний внесок

Облік використання робочого часу:

різні варіанти графіків роботиоблік роботи понаднормово, вихідні дні, у вечерні та нічні годиниведення табелів обліку робочого часу

Облік кадрів та аналіз кадрового складу:

ведення штатного розкладуавтоматизація кадрового діловодстваоблік планового фонду оплати працівійськовий облік

Управління грошовими розрахунками з персоналом:

різні варіанти виплати зарплатидепонуваннявиплати колишнім співробітникамрозрахунки за позиками співробітникам

Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства.

Обмеження базової версії «BAS Зарплата та Управління Персоналом»

Базова версія програми має ряд обмежень в порівнянні з версією ПРОФ:

  • не підтримується ведення обліку діяльності кількох організацій в одній інформаційній базі
  • одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
  • не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
  • не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
  • не підтримується робота розподілених інформаційних баз
  • не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер
  • не підтримується обмеження доступу на рівні запису
  • не підтримується версіонування об’єктів
  • не підтримуються сервісні можливості “органайзеру” – робота з електронною поштою, нотатками, нагадуваннями, задачами користувача тощо

Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в одній інформаційній базі, одночасній роботі користувачів або інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку можна буде перейти на роботу з програмою версії ПРОФ, яка не має вказаних обмежень. 

Оновлення програм BAS

BAS Зарплата та Управління Персоналом

[contact-form-7 id=”689d9de” title=”BAS_2″]