BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова
BAS Зарплата та Управління Персоналом.
Базова – рішення для масового ринку, яке дозволяє у комплексі автоматизувати задачі, пов’язані з розрахунком заробітної плати персоналу та реалізацією кадрової політики. Має низку обмежень порівняно з версією ПРОФ.
4 200 ₴
«BAS Зарплата та Управління Персоналом. Базова» – це готове рішення, що дозволяє в комплексі автоматизувати задачі, які пов’язані з розрахунком заробітної плати персоналу і реалізацією кадрової політики, з урахуванням вимог законодавства і реальної практики роботи підприємств.
Базова версія продукту має ряд обмежень у порівнянні з версією ПРОФ.
“BAS Зарплата та Управління Персоналом” дозволяє автоматизувати такі задачі:
Розрахунок заробітної плати:
основні форми оплати праціоплата роботи за договорами ЦПХ, авторським договорам та гіг-контрактам для організацій-резидентів Дія-Сітіможливість оплати праці в натуральній формі, відображення призів і подарунків, а також інших (незарплатних доходів фізичних осіб)
Обчислення регламентованих законодавством податків і внесків з фонду оплати праці:
податок на доходи фізичних осібвійськовий збірєдиний соціальний внесок
Облік використання робочого часу:
різні варіанти графіків роботиоблік роботи понаднормово, вихідні дні, у вечерні та нічні годиниведення табелів обліку робочого часу
Облік кадрів та аналіз кадрового складу:
ведення штатного розкладуавтоматизація кадрового діловодстваоблік планового фонду оплати працівійськовий облік
Управління грошовими розрахунками з персоналом:
різні варіанти виплати зарплатидепонуваннявиплати колишнім співробітникамрозрахунки за позиками співробітникам
Відображення нарахованої зарплати і податків у витратах підприємства.
Обмеження базової версії «BAS Зарплата та Управління Персоналом»
Базова версія програми має ряд обмежень в порівнянні з версією ПРОФ:
- не підтримується ведення обліку діяльності кількох організацій в одній інформаційній базі
- одночасно з однією інформаційною базою може працювати тільки один користувач
- не підтримується зміна конфігурації, можна використовувати тільки типову конфігурацію і встановлювати її оновлення
- не підтримується робота в клієнт-серверному варіанті
- не підтримується робота розподілених інформаційних баз
- не підтримується СОМ-з’єднання і Automation-сервер
- не підтримується обмеження доступу на рівні запису
- не підтримується версіонування об’єктів
- не підтримуються сервісні можливості “органайзеру” – робота з електронною поштою, нотатками, нагадуваннями, задачами користувача тощо
Якщо в організації виникне потреба ведення багатофірмового обліку в одній інформаційній базі, одночасній роботі користувачів або інші завдання, які не вирішуються в рамках обмежень базової версії, то в цьому випадку можна буде перейти на роботу з програмою версії ПРОФ, яка не має вказаних обмежень.
BAS Зарплата та Управління Персоналом