Перейти до вмісту

BAS Малий бізнес Базова

– програма для невеликих організацій, що допоможе автоматизувати облік та звітувати результати бізнесу, вести контроль запасів на балансі підприємства та планувати початок виробництва, вести взаєморозрахунки з постачальниками та отримувачами.


BAS Малий бізнес

Демонстраційні бази (онлайн)

У програмі відсутня можливість ведення бухгалтерського обліку, при необхідності, відповідні дані легко вивантажити в спеціалізовані рішення для бухгалтерського обліку, наприклад, BAS Бухгалтерію базових.

Функціонал рішення перегукується з версією ПРОФ «BAS Малий бізнес», однак має ряд обмежень.

Обмеження «BAS Малий бізнес Базова»

У базовій версії «BAS Малий бізнес» не підтримується:

  • одночасна розрахована на багато користувачів робота в програмі;
  • ведення обліку операцій декількох підприємств в одній інформаційній базі;
  • робота в клієнт-серверному варіанті;
  • доробка системи під специфіку компанії, використовується тільки функціонал типового рішення з можливістю поновлення, у міру виходу нових релізів;
  • робота розподілених інформаційних баз;
  • формування друкованих форм регламентованої звітності індивідуального підприємця, при цьому реалізований обмін з сервісом для здачі звітності «FREDO Звіт»;
  • СОМ-з’єднання і Automation-сервер.

Якщо з часом виникне необхідність вести облік декількох організацій в одній базі або знадобиться доопрацювати функціонал, ви легко можете оновити рішення до версії ПРОФ, що не має перерахованих вище обмежень.

Детальніше

Оновлення програм BAS