Модуль працює на базі типової конфігурації «Управління торговим підприємством (УТП)».
Вартість модуля: від 20000 грн (без урахування витрат на впровадження в конфігурацію замовника).
Модуль “Туризм” – програма для автоматизації бухгалтерського, податкового та управлінського обліку підприємств, що займаються як турагентською, так і туроператорською діяльністю.
Співпраця з компаніями, які професійно займаються питаннями туристичної діяльності дозволило коректно реалізувати в програмі облік туристичної діяльності (як агентської, так і туроператорської).
За Вашими вимогам можуть бути виконані всі необхідні доопрацювання програми (наприклад, інтеграція з сайтом або з іншим програмним забезпеченням, реалізація процесів і звітів); Програма дозволяє відображати всі операції діяльності фірми.
Продукт постійно оновлюється і підтримується, що забезпечує постійний розвиток функціональності системи.
Мал.1. Документ “Проект”. Заповнення загальних відомостей.
Документ «Проект» дозволить Вам врахувати наступні дані:
- продукти;
- інформацію по рахунках, їх оплати;
- прибутковість проекту в цілому;
- країна замовника;
- період проекту;
- листування і повідомлення по проекту;
- відгуки за проектом;
- події проекту;
- опис.
Мал. 2. Документ “Проект”. Придбання послуг (вхідні рахунки).
Мал.3. Документ “Проект”. Виставлення рахунку клієнта (вихідні рахунки).
В системі реалізовані різні статті продуктів, що дозволить Вам врахувати наступні дані по продуктам в проекті:
- тур загальний;
- готелі;
- авіаквитки;
- жд квитки;
- візи;
- страховка;
- трансфер;
- харчування;
- конференц сервіс;
- креативна частина;
- наземне обслуговування;
- комісії;
- інші послуги.
Мал.4. Зовнішній вигляд звіту “Звіт по проектам”.
Мал.5. Звіт “Оплата за проектами”.
Мал.6. Звіт “Оплата по продуктам”.
Мал.7. Звіт “Динаміка клієнта”.
В системі реалізовані різні звіти , що дозволить Вам отримувати інформацію по:
- оплачені проекти;
- оплачені продукти;
- по Авіаквиткам;
- щодо подій;
- по проекту в цілому;
- по неоплачених проектам;
- дебіторка;
- продажу авіакомпанії;
- продажу готелів;
- динаміка клієнта;
- щодо подій маркетинг.